lauantai 10. helmikuuta 2007

Ja minä taas

Missä te kaikki olette? Huhuu? Mä olen täällä taas, vaikka vasta eilen viimeeksi postasin. Nyt on taas valmista ja lätkäisen kuvan tännekin, koska olen salaa niin ylpeä tästä saavutuksesta. Kirjoneuletta! Minä! Ihan omin pikku kätösin! Pienet lapaset woolista:


Nyt en kyllä neulo mitään kirjoneuletta hetkeen. Vaikka eihän nuo nyt jollekin HC-kirjoneulojalle ole kuin kärpäsen kakka, mun kärsivällisyyttäni koeteltiin reilusti. Seuraavaksi taas jotain mörvelömpää.

4 kommenttia:

Katri kirjoitti...

Oi kuinka kauniit lapaset! Taitaa kaikki olla neulomassa, tai ainakin minä olen :D
Tarttis saada taas jotain valmiiksikkin, ei vaan enää jaksais neuloa sukkia, plääh... Neulomisen iloa!!!

Unknown kirjoitti...

Mä olen äitini luona kylässä. Ja täälälkin neulon paljon... Juuri yritän ratjaista yhtä ongelmaa...

Unknown kirjoitti...

ratkaista jopa :) lukihärö häiritsi taas :)

MysteryKnitter kirjoitti...

Kauniita töitä! Ja käyttökelpoisia. Minun työni vain ovat niin kovin vaatimattomia, että niitä tuskin kehtaa edes esitellä.