keskiviikko 14. helmikuuta 2007

Hip hei!

Pääsinpäs tänne sisään. En ole päässyt tänne kirjoittelemaan kuulumisia, kun ei tuo bloggeri ole hyväksynyt minua tänne sisään.

Ja sain jotain jo aikaiseksiksin eli tänään valmistui huovutetut tossut hahtuvasta. En ole vielä määrää punninnut, kun se vaaka on tuolla yrityksellä. Täytyy huomenna käydä.

Ponchoa olen yrittänyt saada myös tehdyksi ja siihen olen saanut kulutettua 100 g + toista kerää, mutta en tiedä saanko sitä valmiiksi tämän kuukauden aikana, koska olen ensi viikon rippikoululeirillä (kanttorina) ja siellä ei taida paljon olla aikaa neuloa... No otan kyllä lankaa mukaan.

Jospa nyt sitten saisin edes noita hahtuvia kulutettua, kun epämääräisiä nöttösiä löytyi hirveä määrä vielä lisää :0 En edes muistanut olevan tuollaista kätköä. Ihmetellyt vain olen, että missähän on joitakin lankoja.

Minulla vain tämä neulominen ei oikein tahdo onnistua, kun tuo vauva roikkuu koko ajan nilkoissa ja mieluiten sylissä ja isommat lapset varastavat koko ajan puikkoja...eli aina on liian vähän puikkoja käytössä. Tosi hermostuttavaa ja ei siis yhtään rentouttavaa neulomista :)


Ei kommentteja: