keskiviikko 30. tammikuuta 2008

Lotta esittäytyy

Heippa hei,

Minä oon parikymppinen naisenalku, joka on neulonut ja virkannut innolla jo toistakymmentä vuotta, mutta joka perusti blogin tässä vasta hiljakkoin. Tai oikeestaan viime vuoden puolella, miten se aika kuluuki niin nopeeta... Oikeen vimmasesti oon harrastanu käsitöitä nyt vähän päälle vuoden. Vanha rakkaus löyty uudelleen, kun kandidaatinseminaarissa jumitti ajatukset niin täydellisesti. Käsityöt rentouttaa sopivasti ja samalla tulee sellanen tunne, että saa sentään jotain aikaseks vaikka tieteellinen anti oiski aika lailla nolla :D.

Lankavarastoa oon aktiivisesti kasvatellu sen saman vähän päälle vuoden ja tulos on aivan järkyttävä. Viimesin Ravelry-taulukointi anto tulokseks noin 28 kiloa. Ja siinä ei vielä oo ees jämälankoja. Järkyttävää. Tarkotus onki pitää vuoden mittanen lankalakko, tosin kirpparilankoja ei ehkä lasketa tähän mukaan, jos ovat suurissa erissä, kauniin värisiä, hyvälaatusia ja muutenki kaikin puolin ihania :). Lankahamstereissa tuskin tuun millekään palkintosijoille pääsemään kun oon niin turkasen hidas neuloja, mutta liityinpä nyt mukaan kun yhdessä kuitenki on mukavampaa karistella kiloja.

Ei kommentteja: