keskiviikko 30. tammikuuta 2008

Katinka esittäytyy

Täällä kirjoittelee 36-vuotias pohjalainen, joka kylläkin asuu tällä haavaa pääradan varrella kaukana kotolakeuksilta. Langan hamstraaminen on mulla verenperintöä, ja kutonut olen seitsemän vanhasta. Bloggaaminen sen sijaan on ihan uutta - yrittäkää ymmärtää pikku kömmähdykset :-)

Mulla on siis sama tauti kuin monella muulla: nurkat ovat puolitekoisia töitä väärällään eivätkä lankakaapin ovet mahdu kiinni. Ehkä tuo jälkimmäinen vaiva hiukan helpottaa helmikuun tullen!

Juuri nyt olen äitiyslomalla, mutta lapsi kyllä teettää sen verran töitä etten välttämättä yllä hirmusuorituksiin. Pääasia, että saan lankavarastot vajumaan edes hiukan.

Lähtökuopissa siis ollaan! Perjantaita odotellen,

Katinka

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

tervetuöoa joukkoho! Kiva notta saarahan lisää pohojalaasia! ja kömmährykset annetahan aina anteheksi... Moon ploki maailmas jo "vanha" tekijä, oon joukos ollu jo 2005 vuaresta asti ja hamsteriis 2006...

Katinka kirjoitti...

Kiitos kiitos! Kattelinkin, että olit kirjoittanut niin komiasti, notta! :-)

Itse en taida enää kymmenen "ulkomailla" asutun vuoden jälkeen edes osata kirjoittaa murtehella, joten jätän sen lajin suosiolla sulle... Mutta aina kun mä suuni aukaisen, niin jostain tulee joku kysymään mistäpäin Pohjanmaata olen kotoisin :-)