keskiviikko 30. tammikuuta 2008

Eeva-Riikan esittely

Hei!

Olen 36-vuotias vaimoihminen ja kahden pienen lapsen äiti Keski-Suomesta. Olen lankahamstereissa mukana ensimmäistä kertaa, eikä minulla ole omaa blogia (vielä?). Neulonut olen varmaankin alle kouluikäisestä, innostus on tosin vaihdellut vuosien varrella. Lankavarastoa on kertynyt ihan kiitettävästi - en ole edes uskaltanut inventoida sitä, vaikka ei lankoja ehkä ihan 40 kiloa sentään olekaan. Olen koukussa nettikauppoihin ja Huuto-nettiin ja ihan salavihkaa niistä aika ajoin tulla tupsahtelee lisää lankaa tähän huusholliin.

Tavoitteena olisi saada lankavarastoa pienenemään edes vähäsen, ja olla ostamatta lisää. Muutamat sukat ja lapaset olisi tarkoitus tehdä, Vaaka-tilkkuja ja sellaista pientä. Tavoitteena on myös saada valmiiksi lähes vuosi sitten aloitettu pusero miehelle ennen hänen syntymäpäiväänsä (18.2.), ja salaa toivon myös jaksavani neuloa puseron tai topin itselleni. Grammamäärällä ei varmaan tosissaan kilpailla palkinnoista, mutta muuten tosissaan mukana kyllä.

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.