tiistai 29. tammikuuta 2008

Aurora esittäytyy

Tervehdys kaikille!

Olen ensikertalainen lankahamsteri sekä aika uusi bloginpitäjä, joten olen varmasti suurelle massalle melko tuntematon. Mutta nytpä sekin varmaan korjaantuu.

Täällä kirjoittelee siis 23-vuotias opiskelija Helsingistä. Neulonut olen aktiivisesti n. 3 vuoden ajan, ja siinä ajassa on lankavarasto kasvanut n. kolmeentoista kiloon. Tämähän ei ole paljon jos vertaa niihin joilla on joku 40 kiloa lankaa, mutta itse tunnen sen olevan hieman liikaa. Joten Lankahamstereihin osallistun nyt saadakseni lisäinspistä lankavarastoni "organisoimiseen".

Muuten voin kertoa että minulla on tällä hetkellä sellainen tilanne että olen vaihdossa Uppsalassa (Ruotsissa), ja ihan kaikkea lankaahan en tänne viitsinyt ottaa mukaan. ;) Täällä käytössäni on vähän päälle kaksi kiloa lankaa. Tällä määrällä uskoisin pärjääväni hamsterikisan loppuun, sillä suunnitelmissa on kolme villapaitaa (yksi jo puikoilla) aika ohuista langoista, eli hidasta puuhaa.

Juu. Katsellaan miten kuukausi menee. Ai niin, ja sen bloginihan löytää osoitteesta http://vihervilla.blogspot.com.

Ei kommentteja: