maanantai 1. maaliskuuta 2010

aura esittäytyy

Moikka kaikille. Olen espoolainen neulova teologi, lankahamstereissa olen ollut mukana jo useampaan kertaan, nelosryhmässäkin jonain vuonna. Olen neulonut koko pienen ikäni, mutta vasta nettineulemaailman löydettyäni lankavaraston määrä kasvoi jotenkin yllättäen aika nopeasti. Langan määrän olen saanut pysäytettyä semmoiseen vajaaseen 17 kiloon, mutta säilytystilaan nähden siinäkin on liikaa. Tämmöinen langanostopaasto (muun paaston puuttuessa) tekee siis välillä ihan hyvää.

Suuria suunnitelmia minulla ei ole, mutta enköhän jotain ehdi tässäkin kuussa neulomaan. Kalenteri kyllä kertoo, että ihan hirveästi neulonta-aikaa ei välttämättä ole. En siis varmaan pyrikään olemaan eniten kuluttavien joukossa. Ensin ajattelin neuloa yhden huivin valmiiksi, joten sen grammat eivät edes pääse mukaan. Olisin varmaan saanut sen valmiiksi jo viikonloppuna, jos olisin käyttänyt lauantain 15-tuntisen bussimatkan hyväkseni, mutta jostain syystä en oikein saanut neulottua.

Tänään käyn vielä hakemassa Maijamirjamilta hänen diilaamansa Wollmeiset. Näistä on sovittu jo helmikuussa, mutta raha ja lanka vaihtavat omistajaansa tänään. Oletan siis, että tämä menee sääntöjen mukaan. Jos ei, on tämä varmaan lankahamsterihistorian nopein putoaminen:).

2 kommenttia:

Outi kirjoitti...

Ihan sääntöjen mukaiselta kuulostaa:)

Kristel kirjoitti...

Juu, helmikuussa "tilattu" ei ole maaliskuun syntejä. ;)