lauantai 27. helmikuuta 2010

MysteryKnitter tässä

Moikka!

Onpas täällä jo porukkaa, mutta se ei haittaa. The more the merrier, niinhän ne tapaavat sanoa. Mutta nyt asiaan. Olen siis MysteryKnitter, ja olen ollut Hamstereissa mukana alusta saakka. Minulla on blogikin olemassa.
Olen jo mennyt laskuissa sekaisin siitä, monesko kerta tämä siis on, mutta se ei minua eikä puikkojani hidasta. Asun Pohjanmaalla, ja lankaa on...no, enemmän kuin tarpeeksi, taas kerran, joten dieetti tulee tarpeeseen. Toivottavasti en lankea heti kättelyssä, kun menen tiistaina vähän shoppailemaan muutaman ystäväni kanssa. Olisihan se noloa tulla tänne ja tunnustaa ostaneensa lankaa, kun tähän dieettiin liittyy mukaan juuri siksi, että saisi lankojaan vähenemään!
Hartiani ja niskani eivät välttämättä tykkää hyvää siitä, että heilutan puikkoja, mutta yritän saada edes peittotilkkuja aikaan. Tavoittelen puolen kilon vähennystä varastooni. Aiemmin olen onnistunut saavuttamaan sen tavoitteen ihan kivasti. Toivottavasti onnistun nytkin. Puikot ovat jo odottamassa, ja ensimmäinen projektikin on jo mielessä, joten odotellaan vain maanantaita ja sitä, että saa aloittaa.

Neulomisiin!

Ei kommentteja: