perjantai 30. tammikuuta 2009

Tikrun mami esittäytyy

Edellisessä viestissä jo viittasin kuka tätä blogia tänä vuonna emännöi. Minulle saa laittaa vinkkejä ja ohjausta bloginpidossa, olen sen verran tuore tässä hamsteroinnissa.

Mie olen Savoon kotiutunut 39v äitee, kotona pyörii myös Tyty, 10v, johon olen näköjään jo tartuttanut neulontainnostuksen ja Tikru, 7v ekaluokkalainen. Keskeneräisiä neuleita on pitkin olkkaria, suurin osa äidin, mutta Tyty alkaa oppia äidin tavoille ;-). Lankaa onkin sitten siellä sun täällä, en edes arvaa punnita, 1,5 vuotta sitten tein sen ja silloin meni hitusen yli 20 kilon, tällä hetkellä tuskin ainakaan vähempää on.

Tiedän jo etukäteen, että tästä tulee minulle suuri haaste, olla ostamatta lankaa! Osaksi siksi lupauduin apuemännäksi, että on pakko näyttää esimerkkiä. Mutta näiden lomautusuhkien maassa olen itsekin uhan alla, joten jostain pitää säästää. Mikäpä siis mukavampaa aloittaa säästäminen kuin porukassa hamsterointi. Joskin vielä eilisiltana repsahdin yhteen nettikaupan liian hyvään tarjoukseen.... en edes kerro mikä, ettei kukaan enää repsahtele. Seuraava kuukausi on pysyttävä poissa erinäisiltä sivustoilta ;-).

Ei kommentteja: