tiistai 30. tammikuuta 2007

Minä itte

Hei, olen Kaisa ja asustelen Etelä-Pohjanmaalla, Lapualla. Koulussa olin surkea käsitöissä, mutta talouskoulussa inho karisi, ja aikuisiällä olen jonkin verran neulonut sukkia ja virkannut ponchoja.

Kun viime syksynä siirsin hankalan nettipäiväkirjani blogimuotoon, hurahdin täysin bloggaamiseen. Samalla löysin neuleblogit, ja se oli menoa. Syksyn aikana neuloin ja virkkasin varmaan enemmän kuin siihenastisessa elämässäni, eikä loppua innolle näy! :) Tuotoksia löytyy Kerällä-käsityöblogistani.

Lankaa on tämän innostuksen myötä kertynyt kiitettävästi, sillä olen ehdottomasti lanka-addikti. Lieneekö lapsuuden nallekarhujen jatkoa se pehmeiden, iloisenväristen kerien hypistely? Aivan paha tilanne ei ole, sillä suurimmat lankamäärät olen ostanut jotakin tiettyä työtä varten, ja ne kyllä kuluvat ajan kanssa.

Lähinnä toivonkin, että Lankahamsterikuukauden aikana pystyisin olemaan lankojen ostolakossa ja tekemään pois vanhoja suunnittelemiani töitä. Grammamäärään en aseta mitään tavoitteita, mutta jospa edes yksi kassi olohuoneen nurkasta häipyisi... ;)

Ei kommentteja: