maanantai 3. maaliskuuta 2008

Loppuloppuraportti

Sain laskettua loputkin grammat. Pahoittelen että jouduitte odottamaan, mulla on vaan niin järkyttävä väsymys päällä etten yksinkertasesti muistanu eilen koko asiaa. Onneks on huomisen jälkeen pari vapaata, on ihan semmonen olo että ne tulee enemmän tarpeeseen ku koskaan. Saatan jopa muutaman sidukan ottaa sen kunniaks ;).

No mutta, lopulliset grammat on tuossa sivussa ja eipä tuo kärki tuosta mihinkään ole muuttunut, yllätys yllätys. Villapallo, Manta ja Elina ylsivät kaikki yli kilon (!!) saavutukseen. Saati sitten Raijis, jonka saldo on hurjat 2076 grammaa!! *taputapu*. Aivan uskomatonta minulle - mulla on kahdelta kuukaudelta kulutus tuon puolitoista kiloa, ja oon siihen hurjan tyytyväinen.

Ne(u)losista putosi matkan varrelle kolme vallatonta hamsteria, eli hyvin saatiin kaikki pidettyä itsemme kurissa! Lotta putos ymmärrettävistä syistä - olisin pudonnut itsekin jos oisin Helsinkiin päässy lankakaupoille! Memma ja Riffi jaksoivat molemmat ihan kalkkiviivoille asti kunnes kiusaus kävi ylivoimaiseksi.

Yhteensä me tuhottiin 12,2 kg lankaa, josta hyväntekeväisyyteen meni melkein 700 grammaa!

Pudotuspeleistä on moni kysellyt, niin minäkin :). Kristel varmaan päästää meidät jännityksestä kun kasaa lopullisen Hamsteriraportin. Tuli pudotuspelejä tai ei, yritän hankkiutua noista jämälangoista nyt eroon ja olla ostamatta lankaa. Hyvää alkua kun ei tahtois pilata.

Nyt mä lähden urkkimaan muita Hamsteriblogeja.

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Kristel tuolla sanoo päälokis nottei ilimeesesti tuu purotusta, mutta haittaako se jos me keskenämmä täällä nelosessa jatketahan?